Повернення та обмін товару:
Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товару покупцем можливий протягом 14 днів з дати отримання.
Повернення товарів належної якості
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо;
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка;
- відсутні сліди користування.
- збережені споживчі якості товару;
- повна комплектація;
- відсутні будь-які механічні пошкодження.
Умови повернення товару належної якості
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня отримання замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Товар належної якості покупець може повернути зв'язавшись з менеджером телефонним дзвінком (068) 651 35 20, повідомленням на електронну пошту, які зазначені в контактах на сайті.
Способи повернення товару належної якості
Повернення товарів належної якості відбувається за тарифами транспортної компанії Нової Пошти за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою м.Харків вул. Лодзинська, 7.
Повернення коштів за товар належної якості
Повернення коштів за товар належної якості відбувається за домовленістю між покупцем та продавцем двома способами:
- переведення коштів на банківську карту або розрахунковий рахунок після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
Повернення товарів неналежної якості
Умови повернення товару неналежної якості
Для товарів неналежної якості діють норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».
У разі отримання та виявлення покупцем товару неналежної якості, покупець може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (068) 651 35 20, та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку покупець може вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару покупцем телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту, які зазначені в контактах на сайті.
При отриманні товару у служб доставки Нова пошта, Міст пошта, покупець повинен обов'язково перевірити наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд (наявність пошкоджень, сколів, потертостей, ін.). У разі неповної комплектації замовлення або товар доставлений з пошкодженнями, необхідно відмовитися від товару та його оплати, а також скласти акт-претензію! Магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця, якщо не було складено акт-претензію!